Cum să te promovezi eficient printr-un clip postat pe social media: cinci sfaturi importante

Cum să te promovezi eficient printr-un clip postat pe social media: cinci sfaturi importante

Videoclipurile au devenit limbajul universal în mediul online. Indiferent de format sau durată, au potențial de viralizare semnificativ mai mare comparativ cu fotografiile sau simplele postări text.

Formatul video este și o unealtă la îndemână pentru promovare. Față de un articol, clipul are avantajul că este ușor de urmărit. Poate atinge comuninăți întregi, iar dacă povestea spusă este una puternică, rezultatele vor fi vizibile cu siguranță.

Ne vom opri pentru moment la clipurile video ca instrument de promovare a propriei afaceri. Vom lua exemplul unei persoane care vrea să atragă mai mulți clienți folosindu-se de conturile sale de Facebook și Instagram.

Pentru a avea efectul scontat trebuie să ții cont de câteva aspecte cruciale, atunci când te promovezi online printr-un video.

Povestea „vinde”

1. Povestea pe care o spui trebuie să fie credibilă și realistă. Indiferent ce vinzi, punctul principal de plecare este sinceritatea față de potențialii clienți. Nu uita, este în joc propria ta reputație, iar un client păcălit este un client pierdut.

2. Folosește fraze scurte. Foarte important, atunci când pregătești un promo în care vorbești despre serviciile pe care le oferi sau despre produsele pe care le vinzi, este ca totul să fie clar și concis.

Trebuie să te asiguri că răspunzi, în primul rând, la câteva întrebări de bază: Cine? Ce face? Ce avantaje aduce? Cui i se adresează?

Ține minte: detaliile pot să încurce, rezumă-te la lucrurile esențiale.

3. Dicția este de bază atunci când vrem ca mesajul să fie clar și să ajungă nedistorsionat la public. O vorbire corectă și îngrijită va fi și un semn de profesionalism. Felul în care vorbești poate fi îmbunățățit rapid cu exercițiile potrivite. Găsești sute de astfel de exerciții în cartea „Șase sași în șase saci”, disponibilă AICI.

Bonus, vei învața și care sunt cuvintele pe care trebuie să pui accent într-un clip de promovare.

Atenție la imagine și sunet

4. Trebuie să acorzi atenție și aspectelor ce țin de sunet și imagine. Camera trebuie obligatoriu orientată la nivelul privirii, nu trebuie să fie poziționată nici de sus în jos, nici de jos în sus. Încearcă să privești fix în obiectiv pe tot parcursul înregistrării, altfel privitorul va fi distras de la lucrurile pe care le spui.

Alege să filmezi într-o camera fără ecou, ideal cu un microfon extern sau cu o lavalieră de buzunar.

Oamenii pot urmări un video cu imagine îndoielnică, dar vor închide cu siguranță un clip cu sunet de calitate slabă.

5. Pe ecran trebuie să fie afișat tot timpul un site web unde oamenii pot găsi detalii despre produsele sau serviciile tale.

Cele cinci sfaturi descrise mai sus îți vor crește semnificativ șansele de a obține noi clienți cu un simplu clip postat pe social media.

Foto: Pexels

📕MANUALUL DE DICȚIE „ȘASE SAȘI ÎN ȘASE SACI” POATE FI CUMPĂRAT ACCESÂND ACEST LINK.

📕CARTEA „613 GREȘELI GRAMATICALE” POATE FI CUMPĂRATĂ ACCESÂND ACEST LINK.


Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor și aparține Dictie.ro și Paginarium Publishing SRL. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Adaugă comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *