Cum să gestionezi tipologii dificile într-un grup: PARTICIPANTUL NEMULȚUMIT

Cum să gestionezi tipologii dificile într-un grup: PARTICIPANTUL NEMULȚUMIT

În acest articol, vei învăța cum să gestionezi eficient diferitele personalități pe care le vei întâlni ca vorbitor în public, ca lider, ca cel care are rolul de a conduce o discuție într-un grup.

Într-o lume ideală, toată lumea din grup ar participa activ, ar sprijini opiniile celorlalți, ar fi respectuoasă și ar avea o influență pozitivă în toate contextele. Discuția se va desfășura rapid și cu succes către atingerea obiectivelor. Din păcate, nu vei conduce un astfel de grup de discuții.

În lumea reală, discuțiile pot degenera în mii de moduri diferite. Adesea, cele mai mari obstacole cu care te vei confrunta sunt participanții care prezintă trăsături de persoane provocatoare. Ei pot face un lucru accidental sau pot face acel lucru în mod deliberat; în orice caz, ești responsabil pentru gestionarea acestor comportamente.

PARTICIPANTUL NEMULȚUMIT

Cum îl identifici?
  • Se plânge tot timpul – indiferent de subiect, mereu are ceva de obiectat, mereu nu-i convinge ceva etc.;
  • Susține că grupul, discuțiile din cadrul acestuia sunt în sine inutile (de exemplu, „Nu contează ce decidem aici. Conducerea nu va fi niciodată de acord”).

 

De ce nu este un lucru bun?
  • Discuțiile pot degenera și toată conversația se poate transforma într-o „sesiune de nemulțumiri”.

 

Ce ar trebui să faci în calitate de lider?
  • Fii răbdător. Transmiterea nemulțumirilor unui colectiv poate avea efect terapeutic și poate chiar consolida legăturile de grup;
  • Recentrează discuția spre idei constructive;
  • Reamintește și afirmă din nou scopul discuției și subiectul principal (de exemplu, „Am venit aici pentru a identifica soluții care trebuie luate în considerare. Managerul sponsorizează această activitate.” etc.).

 

🔎🔎🔎 Citește și despre cum să poți să gestionezi:

PARTICIPANTUL TĂCUT

PARTICIPANTUL DOMINANT

PARTICIPANTUL CARE DISTRAGE ATENȚIA


CURS DE PUBLIC SPEAKING

Potrivit unui sondaj de opinie, 41% dintre persoane declară vorbitul în fața unei audiențe ca frica lor cea mai mare. Uitați de spații mici, întuneric, și paianjeni – să vorbești în picioare în fața unei mulțimi este mult mai terifiant pentru majoritatea oamenilor.

La cursul de public speaking înveți cum să îți controlezi această teamă și cum să te simți confortabil atunci când ești pus în situația de a vorbi în public. Cursul este unul intensiv și este compus din 75% practică și 25% teorie.

 

CURS DE DICȚIE

Cursul complet de dicție îți oferă ocazia de a diagnostica și de a rezolva cele mai stringente probleme de dicție cu care te confrunți. Pe parcursul a șase sesiuni dedicate, personalizate, a câte 60 de minute, trainerii Dicție.ro vor depista particularitățile tale de rostire și-ți vor propune seturi de exerciții speciale menite să soluționeze problemele de dicție.

VINO LA CURS

 

CURS DE VOICE-OVER

Fii tu vocea reclamelor radio-TV! Înscrie-te la un curs de Voice Over! Carmen Ivanov (Radio KISS FM), Mihai Crăciun (PRIMA SPORT) și Alex Tuhuț (Radio MAGIC FM) te introduc în lumea voice-acting-ului. Dacă ai voce, ți-o modelăm și o vom face numai bună de livrat, dacă nu ai, sau crezi tu că nu ai, o vom desface în mii de bucăți și o vom asambla pentru vocea perfectă de reclame radio și TV. Cursul este unul intensiv și este compus din 75% practică și 25% teorie.

 

foto: Pexels

Adaugă comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *