Cum să gestionezi tipologii dificile într-un grup: PARTICIPANTUL CARE DISTRAGE ATENȚIA

Cum să gestionezi tipologii dificile într-un grup: PARTICIPANTUL CARE DISTRAGE ATENȚIA

În acest articol, vei învăța cum să gestionezi eficient diferitele personalități pe care le vei întâlni ca vorbitor în public, ca lider, ca cel care are rolul de a conduce o discuție într-un grup.

Într-o lume ideală, toată lumea din grup ar participa activ, ar sprijini opiniile celorlalți, ar fi respectuoasă și ar avea o influență pozitivă în toate contextele. Discuția se va desfășura rapid și cu succes către atingerea obiectivelor. Din păcate, nu vei conduce un astfel de grup de discuții.

În lumea reală, discuțiile pot degenera în mii de moduri diferite. Adesea, cele mai mari obstacole cu care te vei confrunta sunt participanții care prezintă trăsături de persoane provocatoare. Ei pot face un lucru accidental sau pot face acel lucru în mod deliberat; în orice caz, ești responsabil pentru gestionarea acestor comportamente.

PARTICIPANTUL CARE DISTRAGE ATENȚIA

Cum îl identifici?
  • Întrerupe și îndepărtează în mod repetat discuția de la problemele de bază pentru a explora subiecte tangențiale care nu fac parte din domeniul din care fac parte membrii grupului. 
  • Schimbă subiectul în mod repetat și acest lucru poate bulversa ceilalți participanți la discuție.

 

De ce nu este un lucru bun?
  • Ceilalți participanți devin iritați sau frustrați de diversiunile îndelungate.
  • Discuția productivă va fi deraiată, ceea ce duce la derapaje de program și, în cele din urmă, la eșecul de a atinge obiectivele.
  • Motivațiile acestui tip de participant nu sunt tot timpul inocente; aceștia pot încerca să submineze grupul din motive politice sau personale.

 

Ce ar trebui să faci în calitate de lider?
  • Intenționat sau accidental – încearcă să readuci în discuție subiectul principal.
  • Fii un gardian vigilent pentru a rămâne la subiect. Scurtele diversiuni sunt inevitabile și pot fi chiar utile uneori. Dar când acestea devin prea lungi sau frecvente, ele trebuie reduse.
  • Poți rezolva problema „subiectelor extra” prin două moduri:

+ Dacă intenționezi să revii la acest participant mai târziu, eventual spre finalul discuției, notează-i ideea pe o foaie de flipchart.

+ Dacă nu, notează-l în agenda ta pentru a putea fi tratat mai târziu, poate de către un alt grup.

 

🔎🔎🔎 Citește și despre cum să poți să gestionezi:

PARTICIPANTUL TĂCUT

PARTICIPANTUL DOMINANT

 


CURS DE PUBLIC SPEAKING

Potrivit unui sondaj de opinie, 41% dintre persoane declară vorbitul în fața unei audiențe ca frica lor cea mai mare. Uitați de spații mici, întuneric, și paianjeni – să vorbești în picioare în fața unei mulțimi este mult mai terifiant pentru majoritatea oamenilor.

La cursul de public speaking înveți cum să îți controlezi această teamă și cum să te simți confortabil atunci când ești pus în situația de a vorbi în public. Cursul este unul intensiv și este compus din 75% practică și 25% teorie.

 

CURS DE DICȚIE

Cursul complet de dicție îți oferă ocazia de a diagnostica și de a rezolva cele mai stringente probleme de dicție cu care te confrunți. Pe parcursul a șase sesiuni dedicate, personalizate, a câte 60 de minute, trainerii Dicție.ro vor depista particularitățile tale de rostire și-ți vor propune seturi de exerciții speciale menite să soluționeze problemele de dicție.

VINO LA CURS

 

CURS DE VOICE-OVER

Fii tu vocea reclamelor radio-TV! Înscrie-te la un curs de Voice Over! Carmen Ivanov (Radio KISS FM), Mihai Crăciun (PRIMA SPORT) și Alex Tuhuț (Radio MAGIC FM) te introduc în lumea voice-acting-ului. Dacă ai voce, ți-o modelăm și o vom face numai bună de livrat, dacă nu ai, sau crezi tu că nu ai, o vom desface în mii de bucăți și o vom asambla pentru vocea perfectă de reclame radio și TV. Cursul este unul intensiv și este compus din 75% practică și 25% teorie.

 

foto: pexels


Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor și aparține Dictie.ro și Paginarium Publishing SRL. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Adaugă comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *