Voice-over: marketing și publicitate

Voice-over: marketing și publicitate

Deci, ți-ai postat demo-urile pe site. Studioul tău de acasă este instalat și pregătit. Te simți încrezător în abilitățile tale de a produce voce de înaltă calitate. Acum este timpul să obții primul job de voice-over.

Pentru a realiza acest lucru, va trebui să-ți scoți pentru o clipă „pălăria de voice-over” și să-ți pui „pălăria de businessman”, pentru a arunca o privire și asupra conceptului de marketing. Oamenii nu vor pot face afaceri cu tine dacă nu știu că exiști. Voice-overii cu cele mai mari abilități de a-și prezenta demo-ul în fața acelor oameni potriviți se bucură de oportunitățile de pe piață. Vestea bună este că, în această epocă a internetului, există o mulțime de moduri ieftine și eficiente de a te comercializa.

Iată câțiva pași simpli de urmat pentru a obține primul job. Desigur, asta nu este o regulă. Pe lângă aceste lucruri, contează la fel de mult munca, practica și dedicarea.

 

① Fă-ți un site web profesional, cu aspect atractiv. În această industrie și în ziua de astăzi, un site web este o necesitate. Nu trebuie să fie excentric sau scump, dar trebuie să fie atractiv, construit inteligent, profesional și care să poată fi accesat ușor. Accesează un site al unui voice-over profesionist pentru a obține o idee despre ceea ce dorești să creezi. Ai internetul la dispoziție, deci poți cerceta oricând. Poți crea un site web la un cost relativ scăzut.

② Fă-ți un profil pe LinkedIn. LinkedIn este o platformă inteligentă și foarte bună pentru a te conecta cu oameni din diverse industrii. Cea mai mare parte a concurenței tale nu utilizează acest instrument la maximul său potențial. Profilul tău de LinkedIn poate duce oamenii direct la site-ul tău de VO și la demo-urile tale. LinkedIn oferă, de asemenea, grupuri profesionale din industrie unde te poți alătura pentru a crea rețele și colaborări profesionale. Dacă dorești, de exemplu, să faci voce pentru jocuri video, există sute de oportunități de a te conecta direct cu profesioniștii care lucrează pentru companiile de jocuri video. Același lucru este valabil pentru agențiile de publicitate, platformele de învățare, etc.

 

③ Fă-ți o pagină de Facebook dedicată profesiei și muncii tale. Utilizat în mod corespunzător, Facebook este un loc perfect pentru a te exprima și a-ți face reclamă. Oportunitățile de a te conecta și de a-ți face publicitate sunt în creștere cu fiecare nouă actualizare Facebook. Această rețea trebuie să fie utilizată într-un mod specific pentru a fi eficientă. Nu utiliza Facebook pentru a trimite mesaje spam persoanelor. Utilizează-l pentru a te conecta, pentru a invita persoane să-ți vizualizeze munca, pentru a asculta materialele respective și pentru a te conecta cu persoane din industrii legate de munca ta.

 

④ Twitter este un alt instrument puternic de marketing pentru un voice-over profesionist. Urmărește-i pe cei din domeniul VO, din domeniul mass-media, jocurilor, învățării online pentru a putea înțelege mai bine acest mecanism de marketing.

⑤ În cele din urmă, întocmește o listă. Acest lucru îți poate da bătăi de cap, dar merită. Fiecare voice-over profesionist ar trebui să aibă o bază de date a companiilor, a persoanelor care angajează și care lucrează cu alți voice-overi. Un punct de plecare ideal este construirea unei liste cu cât mai multe contacte. Acest lucru poate fi realizat destul de ușor, folosindu-te de Google. Vizitează paginile web ale companiilor pentru a determina tipul de servicii pe care le oferă și produsele pe care le fac. De acolo poți începe să contactezi aceste companii pentru a afla mai multe despre modul în care se ocupă de VO.

 

Există doar patru modalități practice de a te comercializa singur: publicitate, networking, răspuns direct/apel și recomandări/trimiteri. În cele din urmă, recomandările pot juca un rol major în cariera ta de voice-over. Pe lângă toate acestea, practică, învață cum să-ți folosești vocea, fă exerciții de dicție, învață cum să citești un text și cum să te adaptezi oricărei situații în care vei fi pus.

 

Poate fi ușor să lași deoaparte timpul alocat practicii și antrenamentului vocal pentru a rezolva celelalte lucruri pentru afacere, dar trebuie să-ți păstrezi abilitățile, astfel încât să fii pregătit atunci când acele audiții și locuri de muncă vin împreună. Nu uita, vocea și dicția sunt cartea ta de vizită.

 

Pentru o dicție mai bună COMANDĂ ACUM MANUALUL DE DICȚIE „ȘASE SAȘI ÎN ȘASE SACI”

 

Fii tu vocea reclamelor radio-TV! Carmen Ivanov (Radio Gold FM) și Alex Tuhuț (Radio Kiss FM) te introduc în lumea voice-acting-ului. Dacă ai voce, ți-o modelăm și o vom face numai bună de livrat, dacă nu ai, sau crezi tu că nu ai, o vom desface în mii de bucăți și o vom asambla pentru vocea perfectă de reclame radio și TV. Cursul este unul intensiv și este compus din 75% practică și 25% teorie, durează două zile a câte 6 ore pe zi.

Următorul curs se desfășoară în weekend-ul 20-21 iulie 2019.


Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor și aparține Dictie.ro și Paginarium Publishing SRL. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Adaugă comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *