Voice-Over: gestionarea momentelor de criză

Voice-Over: gestionarea momentelor de criză
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Deci, toată lumea îți spune ce job minunat ai, cât de norocos ești să faci ceea ce faci și te întreabă: „Wow, cum pot face și eu asta?”. Dar ai mers la audiții iar și iar și fără rezultate. Ai trimis mii de e-mailuri cu demo-uri atașate și nicio persoană nu te-a sunat înapoi? Te-ai dus la o întrunire unde au fost o mulțime de oameni din domeniu, dar toți erau agenți și nu acordau atenție decât personalităților? Toți ceilalți (pe Facebook și pe Twitter) par să fie ocupați cu diferite proiecte. De fapt, te întrebi dacă ar mai trebui să faci asta… Sună familiar? Dacă da, ia o gură de aer și nu-ți pierde speranța, încă se mai pot face lucruri.

↘Află „de ce”?

De ce ai început această călătorie în această industrie în primul rând? Pentru faimă? Avere? Vrei să-ți faci familia mândră? Îți place cum sună vocea ta? Îți place cu adevărat să te joci cu vocea și cu abilitățile actoricești? Nu te simți mai bine atunci când poți interpreta scenariul exact așa cum intenționează clientul și apoi să faci conținutul ușor de înțeles pentru publicul țintă în diferite moduri? Nu există un răspuns corect sau incorect la această întrebare. Descoperă sau redescoperă scopul tău inițial, astfel încât atunci când vremurile devin grele, acest scop te va ajuta să-ți reamintești de ce faci asta și nu te vei mai deconcentra.

 

↘ Ia o mică pauză pentru a reevalua situația

Ok, ai trimis o mulțime de e-mail-uri și ai participat la diferite audiții, dar rezultatele nu au fost mulțumitoare. Poate doar trebuie să-ți ajustezi abordarea. Ascultă bine ceea ce trimiți. Cere ajutor dacă este nevoie, nu fi orgolios, poate ți-a scăpat ceva din vedere. Poți apela la un trainer sau la un voice-over profesionist pentru a evalua audițiile tale. S-ar putea să fi dezvoltat niște obiceiuri, ticuri pe care nici măcar nu le știai sau conștientizai că stau în calea succesului tău. Și, de asemenea, cere sfatul unei persoane avizate cu privire la acele e-mailuri pe care le trimiți clienților potențiali. Ce ar face ei dacă ar primi e-mailul; l-ar deschide? Sau l-ar șterge? Utilizează resursele pentru a obține ajutor. Dacă ceva nu funcționează, schimbă!

 

↘ Înregistrează ceva doar pentru distracție

În cel mai mare moment de criză a vocii și a inspirației, încearcă să înregistrezi diferite lucruri, în cât mai multe moduri, fără a ține cont de reguli. Vei fi surprins că uneori, dacă nu respectăm anumiți pași, putem face ceva și calitativ și amuzant în același timp care merită văzut și ascultat. Desigur, asta nu e o regulă valabilă oricărei situații, dar în momente de criză lasă-ți imaginația să preia controlul și vezi ce se întâmplă.

 

Acestea sunt câteva moduri în care poți „supraviețui” celor mai nesigure momente din cariera de voice-over. Nu uita, practică mereu, lasă-ți imaginația să preia controlul uneori, joacă-te cu vocea și dă-ți timp pentru a putea avea rezultate cât mai bune.

 

Fii tu vocea reclamelor radio-TV! Carmen Ivanov (Radio Gold FM) și Alex Tuhuț (Radio Kiss FM) te introduc în lumea voice-acting-ului. Dacă ai voce, ți-o modelăm și o vom face numai bună de livrat, dacă nu ai, sau crezi tu că nu ai, o vom desface în mii de bucăți și o vom asambla pentru vocea perfectă de reclame radio și TV. Cursul este unul intensiv și este compus din 75% practică și 25% teorie, durează două zile a câte 6 ore pe zi.

Următorul curs se desfășoară în weekend-ul 08-09 iunie 2019.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Adaugă comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *