Voice-over: audiția telefonică

Voice-over: audiția telefonică

Ca voice-over ești pus într-o mulțime de situații și contexte noi și de fiecare dată trebuie să poți face față. Pe lângă voce, dicție și respirație, care trebuie antrenate constant, trebuie să știi și cum să te vinzi și, mai ales, cum să te prezinți.

 

Nu întotdeauna avem șansa să ne întâlnim cu clientul față în față și să demonstrăm ceea ce putem. Până să ajungem la acea întâlnire trebuie să trecem prin anumite etape cum ar fi un e-mail sau apelul telefonic. Acesta din urmă reprezintă acea primă impresie.

 

Practic, apelul telefonic, în unele cazuri, reprezintă prima audiție. Iată ce trebuie să știi atunci când vei fi pus într-o situație de genul acesta:

 

① Fă-ți tema. Află cât mai multe informații despre potențialul client, caută  referințe online, întreabă prietenii din industrie care ar putea cunoaște acea persoană, discută cu asociații.

 

② Gândește-te la ce vei spune. Încearcă câteva scenarii mentale despre cum va decurge conversația și în ce direcții ar putea merge aceasta. Cum ai răspunde la o întrebare de genul acesta? Dar la altă întrebare?

 

③ Dacă inițiezi apelul, spune numele tău și motivul pentru care suni; eventual cum ai obținut numărul sau cine te-a recomandat.

 

④ Fii ca un om de afaceri, dar prietenos și cordial în același timp. Zâmbește în timp ce vorbești. Și nu vorbi niciodată la difuzor.

 

⑤ Menționează clar informațiile despre tarifele tale, capacitatea de a furniza și experiența ta.

 

⑥ Nu face glume cu cineva care nu-ți cunoaște încă umorul.

 

⑦ Vorbește clar. Dicția este foarte importantă – este cartea ta de vizită; și dacă trebuie să faci o impresie bună, cu o dicție pe măsură vei reuși acest lucru: COMANDĂ ACUM MANUALUL DE DICȚIE „ȘASE SAȘI ÎN ȘASE SACI”. Fii convingător, dar totuși nu exagera anumite detalii.

 

⑧ Asigură-te că apelul va fi unul scurt. Dacă persoana apelată te va conduce într-o conversație mai profundă și mai lungă, atunci mergi în direcția respectivă.

 

⑨ Fii succint în toate răspunsurile tale, acesta nu este momentul să te lauzi, să te plângi sau să explici greutățile prin care ai trecut. Nu fi prea încordat sau agitat deoarece, uneori, aceste stări pot să te facă să pari disperat și nu vrei asta. Fii calm și încrezător, acesta este obiectivul tău.

 

⑩ Oferă un rezumat despre cum să fii contactat și despre informațiile tale pe care le vor primi/le-au primit pe e-mail și mulțumește pentru timpul acordat.

 

Fii tu vocea reclamelor radio-TV! Carmen Ivanov (Radio Gold FM) și Alex Tuhuț (Radio Kiss FM) te introduc în lumea voice-acting-ului. Dacă ai voce, ți-o modelăm și o vom face numai bună de livrat, dacă nu ai, sau crezi tu că nu ai, o vom desface în mii de bucăți și o vom asambla pentru vocea perfectă de reclame radio și TV. Cursul este unul intensiv și este compus din 75% practică și 25% teorie, durează două zile a câte 6 ore pe zi.

Următorul curs se desfășoară în weekend-ul 26-27 octombrie 2019.

 

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor și aparține Dictie.ro și Paginarium Publishing SRL. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Adaugă comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *