Voice-over: 7 greșeli de evitat atunci când îți înființezi propria afacere

Voice-over: 7 greșeli de evitat atunci când îți înființezi propria afacere

Începutul unui lucru nou poate fi atât incitant, cât și dificil. Indiferent de câte ori ai apucat să repeți și ți-ai spus: „O să fie bine! Mă descurc.”, încă ai emoții că ceva poate merge prost când vine vorba de o înregistrare sau o probă. Înființarea propriei afaceri nu trebuie să fie o experiență negativă. Dacă e ceva, e interesant! Nu lucrezi pentru altcineva, lucrezi pentru tine. Deci, păstrează un ritm constant și nu uita că acest lucru nu este o corvoadă. În faza de început, este bine să te conectezi cu alții care au trecut prin acest proces și și-au creat cu succes propria afacere.

 

Greșeala1: Nu ai un plan de afaceri realist și funcțional, cu obiective atractive

Planul tău de afaceri trebuie să fie realist, cu care să poți lucra și să poți avea succes . Dacă nu ai un plan solid, este ca și cum ai merge la o nouă destinație de vacanță fără o hartă; va dura o veșnicie până să găsești hotelul la care te-ai cazat.

 

 

Greșeala2: Focalizarea exagerată pe următorul client nou

Orice client nou este important, deoarece poate deveni client pe termen lung, dar ar trebui să acorzi o mai mare atenție și clienților repetitivi – aceștia sunt clienții cu care vei lucra mai mult de o dată. Ei continuă să se întoarcă la tine pentru că văd succesul în serviciile tale și, cel mai important, ei au încredere în tine. Clienții repetitivi sunt cei care îți vor oferi stabilitatea și succesul unei cariere pe termen lung. Crearea de relații puternice și cultivarea clienților existenți este esențială în desfășurarea unei afaceri.

 

 

Greșeala3: Încercarea de a face totul

Chiar dacă ai o afecere de voice-over, asta nu înseamnă că trebuie să faci totul singur. Poate că ești un adevărat om de afaceri în această industrie, dar designul web și managementul alocat mediului virtual social îți pot da bătăi de cap. Cea mai bună soluție este să ceri ajutor atunci când ai nevoie de el. Desigur, este bine să știi să faci de toate, dar uneori este necesar să te axezi doar pe un singur lucru, să devii profesionist în acel domeniu și după aceea să te concentrezi pe celelalte lucruri.

 

 

Greșeala4: Așteptări false

Să zicem că ai un site uimitor, care prezintă tot ceea ce dorești ca oamenii să știe despre afacerea ta și te aștepți ca lista de corespondență să crească, iar căsuța cu „mesaje primite” să fie inundată cu mesaje. Deși este benefic să ai un site profesional proiectat, nu înseamnă automat că vei primi o mulțime de mesaje sau de cereri. Făcând reclamă site-ului în mod proactiv, ca parte a planului tău de marketing este o idee foarte bună, mai ales la început de drum. De asemenea, contează mult și relațiile pe care le ai, pentru că unele reclame merg mai bine „din vorbă în vorbă” decât reclamele propriu-zise.

 

 

Greșeala5: Nu comercializa până când nu ai ceva bun de vânzare

Trebuie să oferi, în primul rând, calitate. Trebuie să ai deja o structură făcută: ce programe folosești, ce produse, ce programe de editare, etc. Și prin toate aceste lucruri profesionale, poți intra pe piață fără frică.

 

 

Greșeala6: Efectuarea unui demo amator

Asta se referă și la greșeala2: încercarea de a face totul. Dacă știi că nu poți livra ceva cât mai calitativ, lasă asta în seama profesioniștilor de producție pentru a te ajuta să-ți creezi demo-ul, deoarece asta este specialitatea lor. Un demo amator se remarcă ușor de la agențiile de voce profesionale (și nu într-un mod bun), așa că vei dori să te asiguri că ai un demo profesional.

 

Greșeala7: Întreruperea practicii

Practică, practică, practică. Poate fi ușor să lași deoaparte timpul alocat practicii și antrenamentului vocal pentru a rezolva celelalte lucruri pentru afacere, dar trebuie să-ți păstrezi abilitățile, astfel încât să fii pregătit atunci când acele audiții și locuri de muncă vin împreună. Nu uita, vocea și dicția sunt cartea ta de vizită.

 

Pentru o dicție mai bună COMANDĂ ACUM MANUALUL DE DICȚIE „ȘASE SAȘI ÎN ȘASE SACI”

 

Fii tu vocea reclamelor radio-TV! Carmen Ivanov (Radio Gold FM) și Alex Tuhuț (Radio Kiss FM) te introduc în lumea voice-acting-ului. Dacă ai voce, ți-o modelăm și o vom face numai bună de livrat, dacă nu ai, sau crezi tu că nu ai, o vom desface în mii de bucăți și o vom asambla pentru vocea perfectă de reclame radio și TV. Cursul este unul intensiv și este compus din 75% practică și 25% teorie, durează două zile a câte 6 ore pe zi.

Următorul curs se desfășoară în weekend-ul 08-09 iunie 2019.


Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor și aparține Dictie.ro și Paginarium Publishing SRL. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Adaugă comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *