Top 5 cele mai convingătoare cuvinte în marketing

Top 5 cele mai convingătoare cuvinte în marketing

Limbajul este un instrument puternic – îți permite să te conectezi cu publicul și să îl îndemni să ia măsuri. Pentru agenții de marketing care lucrează foarte mult cu e-mailurile, importanța folosirii cuvintelor potrivite este mai mare decât produsul sau serviciul în sine.

Ce cuvânt sau expresie îi împinge pe oameni să deschidă e-mailuri, să acceseze site-uri sau să facă o nouă achiziție?

Multe cuvinte au capacitatea de a motiva. Trucul este să determini care dintre ele funcționează pentru afacerea ta. Un cuvânt sau o expresie care are performanțe bune într-o campanie poate să nu fie cea mai bună opțiune pentru următoarea campanie/context.

 

  • Pentru început, iată 5 cuvinte „magice” care te pot ajuta să domini industria din care faci parte.

1. TU

Scrie ca și cum ai vorbi direct cu clientul. Fă asta să fie despre cititor/cumpărător/consumator, nu despre tine;

 

2. GRATIS

Nu subestima puterea lui „gratuit”;

 

3. NOU

La fel ca „gratuit”, „nou” are capacitatea de a-i face pe oameni să fie mai atenți și mai curioși;

 

4. ACUM

Motivează un răspuns imediat cu o ofertă pe timp limitat;

 

5. VEZI DE CE

Implică deja existența a ceva nou și necunoscut pentru client, ceva care oferă beneficii distincte și le oferă totodată și un avantaj.

Adaugă comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *