Top 5 cele mai convingătoare cuvinte în marketing

Top 5 cele mai convingătoare cuvinte în marketing

Limbajul este un instrument puternic – îți permite să te conectezi cu publicul și să îl îndemni să ia măsuri. Pentru agenții de marketing care lucrează foarte mult cu e-mailurile, importanța folosirii cuvintelor potrivite este mai mare decât produsul sau serviciul în sine.

Ce cuvânt sau expresie îi împinge pe oameni să deschidă e-mailuri, să acceseze site-uri sau să facă o nouă achiziție?

Multe cuvinte au capacitatea de a motiva. Trucul este să determini care dintre ele funcționează pentru afacerea ta. Un cuvânt sau o expresie care are performanțe bune într-o campanie poate să nu fie cea mai bună opțiune pentru următoarea campanie/context.

 

  • Pentru început, iată 5 cuvinte „magice” care te pot ajuta să domini industria din care faci parte.

1. TU

Scrie ca și cum ai vorbi direct cu clientul. Fă asta să fie despre cititor/cumpărător/consumator, nu despre tine;

 

2. GRATIS

Nu subestima puterea lui „gratuit”;

 

3. NOU

La fel ca „gratuit”, „nou” are capacitatea de a-i face pe oameni să fie mai atenți și mai curioși;

 

4. ACUM

Motivează un răspuns imediat cu o ofertă pe timp limitat;

 

5. VEZI DE CE

Implică deja existența a ceva nou și necunoscut pentru client, ceva care oferă beneficii distincte și le oferă totodată și un avantaj.


Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor și aparține Dictie.ro și Paginarium Publishing SRL. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Adaugă comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *