Studiu: dacă nu comunici cu publicul, atunci nivelul de atenție al acestuia scade cu 14%

Studiu: dacă nu comunici cu publicul, atunci nivelul de atenție al acestuia scade cu 14%

Implicarea și atragerea publicului reprezintă unele dintre cele mai importante aspecte ale unei prezentări grozave. Studiile arată că, dacă nu comunici cu publicul, implicarea acestuia va scădea cu 14%. Asta înseamnă că va fi mai puțin probabil să-ți acorde atenție și să-și amintească ceea ce spui. 

Acest număr indică faptul că acela care vorbește unui public nu ar trebui să fie singurul care vorbește. Până la urmă este datoria vorbitorului să implice și publicul. Există multe modalități de a face acest lucru, cum ar fi să pui întrebări, să le spui informațiile sub formă de poveste sau să faci glume.

Implicând publicul, vei avea mai multe șanse să faci o prezentare grozavă de care își vor aminti și peste luni de zile.


Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor și aparține Dictie.ro și Paginarium Publishing SRL. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Adaugă comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *