Oferă publicului emoții și exemple și vei crește cu 10% rata de retenție a informațiilor

Oferă publicului emoții și exemple și vei crește cu 10% rata de retenție a informațiilor

Orice vorbitor dorește să fie un exemplu pentru public, să i se urmeze sfaturile și să vadă cum se schimbă oamenii în bine. Rețeta perfectă nu există și totul depinde de tine în primul rând, ulterior adăugându-se și alte factori externi. Dar cel mai important lucru este MESAJUL, INFORMAȚIA care trebuie transmisă publicului pe o cale cât mai ușoară. Nimeni nu are timp de pierdut, de aceea în public speaking ușurința cu care transmiți informațiile trebuie să fie prezentă la tot pasul.

Vrei ca publicul să-și amintească mesajul tău așa că este important să apelezi la emoții și să oferi exemple atunci când vorbești în fața unei mase de oameni. Studiile arată că utilizarea emoțiilor și a exemplelor va crește rata de retenție de la 65% până la 75%. 

Aceasta înseamnă că, dacă vrei ca oamenii să-și amintească ceea ce spui, este important să-i faci să simtă ceva. Folosește povești și exemple pentru a-ți ilustra punctele de vedere și pentru a ajuta oamenii să înțeleagă importanța mesajului tău. Până la urmă trebuie să ai în vedere următoarea întrebare: „de ce ceea ce spun eu este mai important decât ceea ce spun alții?”.

Când folosești emoții și exemple, publicul va fi mult mai implicat și vei face o impresie bună, de durată.


Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor și aparține Dictie.ro și Paginarium Publishing SRL. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Adaugă comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *