Oamenii cool din corporații

Oamenii cool din corporații
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Viața m-a purtat într-o direcție care m-a ținut cât de cât departe de corporații: fie am colaborat cu diverse instituții pe o perioadă determinată de timp, fie am fost contractat pentru diverse proiecte individuale care presupuneau munca de acasă sau de la un birou improvizat într-o cafenea. Așadar, nu am interacționat atât de mult cu atmosfera oamenilor care lucrează la întreprinderile mari.

De curând am ținut, alături de Carmen Ivanov, un curs de dicție și comunicare la Cargill, o companie americană, unul dintre principalii distribuitori și producători de produse alimentare și agricole din lume, prezentă în 66 de țări, inclusiv in România.

Cum a fost cursul?

De fiecare dată când primim o ofertă de colaborare din partea unei astfel de companii, nu putem decât să ne bucurăm atunci când vedem că mai sunt oameni care vor să învețe lucruri noi, să înceapă noi provocări sau să se dezvolte pe partea de comunicare.

Tocmai de aceea facem tot ce ne stă în putință să scoatem angajații corporației din zona lor de confort și să le testăm limitele emoțiilor prin aplicații de vorbit în public sau prin exerciții de dicție atent selecționate (spre amuzamentul celorlalți participanți din sală).

Cine sunt oamenii din corporații?

Oamenii din corporații sunt ambițioși, nu se mulțumesc cu puțin, vor în permanență să avanseze, să fie mai buni, să încerce, nu se tem, vor să experimenteze, să înțeleagă, să fie înțeleși, să se facă auziți, să se perfecționeze, să atingă un nou nivel de cunoaștere, să se distreze, să fie eficienți, să își cunoască fricile, să le depășească, să simtă emoții, să scape de emoții, să aibă din nou emoții, să glumească, să râdă, să împărtășească experiențe, să fie o variantă mai bună mâine, decât azi. Pentru toate acestea, oamenii din corporații sunt cool.

Cursul de la Cargill a a avut un impact extraordinar asupra participanților care, după mai multe zile, încă vorbesc prin birou despre exercițiile de dicție cu care s-au distrat în timpul trainingului, participanți care s-au arătat extrem de interesați de retorică, de modul în care sună prezentările oficiale, dar și de dezvoltare personală.

 

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Adaugă comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *