De ce vorbitul în public este cea mai importantă abilitate de care ai nevoie chiar ACUM?

De ce vorbitul în public este cea mai importantă abilitate de care ai nevoie chiar ACUM?

Cel mai probabil motiv pentru eșecul sau dezamăgirea în afaceri, la locul de muncă, în cariera ta este o deficiență de comunicare sau lipsa abilităților de comunicare. Dacă nu-ți poți transmite ideile altora, atunci nu-ți vei putea atinge adevăratul potențial. Factorul numărul unu care îi face pe oameni să nu reușească în viața lor, în special la locul de muncă, reprezintă abilitățile slabe de comunicare.

Dacă afacerea nu prosperă, există o deficiență de comunicare…

Dacă îți este greu să-ți conduci echipa, există o deficiență de comunicare…

Deci, ce poți face în privința asta?

Ia măsuri acum

Cel mai important pas pentru îmbunătățirea abilităților de comunicare și atingerea obiectivelor se poate rezuma în trei cuvinte simple: „Fă asta acum”.

Acest lucru este valabil pentru orice în viață, mai ales pentru vorbitul în public. Dacă dorești să faci o schimbare, trebuie să iei măsuri acum.

Majoritatea oamenilor care citesc articole și vizionează videoclipuri nu fac nimic după aceea. Ei nu vor aplica lucrurile pe care le-au văzut sau le-au auzit. Sau vor amâna la nesfârșit.

Amânarea (acțiunea de a întârzia ceva) este inamicul îmbunătățirii și perfecționării.

Când amânăm, devenim spectatori pasivi pentru ceilalți oameni care merg înainte spre scopurile lor.

Întâlnim tot timpul forme de procrastinare:

  • „Mi-ar plăcea să încep o afacere, dar acum nu este momentul potrivit. Voi aștepta momentul perfect.”
  • „Într-o zi aș vrea să călătoresc în Asia, dar acum nu este momentul potrivit. Voi aștepta momentul perfect.”
  • „Mi-ar plăcea să învăț să cânt la pian, dar nu se potrivește stilul meu de viață din acest moment. O voi face anul viitor.”
  • „Trebuie să-mi îmbunătățesc abilitățile de prezentare, dar nu este prioritatea principală. Voi aștepta până când lucrurile se vor schimba.

Adevărul este că momentul perfect nu va sosi niciodată. Nu va exista niciodată un moment perfect. Perfecțiunea este un ideal de nerealizat. În loc să te concentrezi pe perfecțiune, gândește-te să faci progrese. „Procesul, nu succesul”, asta ar trebui să fie deviza ta.

Majoritatea oamenilor amână ceea ce ar putea face astăzi pentru mâine. Ei petrec mai mult timp stresându-se cu privire la prezentările lor, în loc să exerseze. Să nu cazi în capcana de a sta nemișcat atunci când ai putea face ceva pentru a te îmbunătăți.

Cei care vor o schimbare iau măsuri pentru a se apropia și mai tare de obiectivele lor. Ei se asigură că ceea ce trebuie făcut, se face astăzi, nu mâine.

Dacă te-ai întrebat vreodată „când este momentul potrivit să începi să lucrezi la abilitățile ta de prezentare?”, răspunsul este ACUM.

Warren Buffett, investitorul miliardar și CE-O-ul „Berkshire Hathaway”, le spune studenților că singura abilitate care le va crește valoarea cu 50% este vorbitul în public.

Buffett crede cu tărie în valoarea vorbitului în public pentru liderii care conduc domeniul afacerilor. Stăpânirea artei de a vorbi în public poate fi plină de satisfacții. Vei fi recompensat în cele din urmă, dar nu există recompensă fără acțiune.

Lucrurile bune nu vin celor care așteaptă pur și simplu. Fii cel mai bun prezentator care poți fi. Fii cea mai bună versiune a ta. Azi, nu mâine.

 

Curs de Dicție și Public Speaking

Potrivit unui sondaj de opinie, 41% dintre persoane declară vorbitul în fața unei audiențe ca frica lor cea mai mare. Uitați de spații mici, întuneric, și păianjeni – să vorbești în picioare în fața unei mulțimi este mult mai terifiant pentru majoritatea oamenilor.

La cursul de public speaking înveți cum să îți controlezi această teamă și cum să te simți confortabil atunci când ești pus în situația de a vorbi în public.

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor și aparține Dictie.ro și Paginarium Publishing SRL. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

1 Comentariu

  • Alexandru Ioan Posted 15/06/2023 21:26

    Un articol foarte drăguț, care abordează o mare problemă cu care se confruntă frecvent antreprenorii – comunicarea eficientă. Aceasta este una dintre atuurile esențiale în relația cu angajații, partenerii sau potențialii cumpărători ai afacerii de vânzare pe care o ai listată. Cursuri precum cele pe care le propuneți dumneavoastră pot aduce multe beneficii, atât pe plan personal, cât și profesional.

Adaugă comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *