Voice-over: importanța comunicării

Voice-over: importanța comunicării

Toate afacerile se bazează foarte mult pe comunicare pentru succes și este cu atât mai important în lumea voice-over. Acest lucru este vital deoarece comunicarea este în centrul a tot ceea ce facem. Unul din scopurile principale ale profesiei de voice-over este de a comunica eficient un mesaj publicului. Înțelegerea acestei componente a vocii tale este esențială pentru succesul pe termen lung.

 

O bună comunicare aduce claritate fiecărei situații, conferă profesionalism și construiește relații de lungă durată.

 

↘ Comunicare pentru claritate

Toate posturile de voice-over încep cu o expunere la ceea ce își dorește clientul și singura modalitate prin care te vei asigura că vei furniza ceea ce își dorește acesta este să pui întrebările corecte. Trebuie să pui întrebări relevante care să-ți ofere informațiile de care ai nevoie pentru a înțelege pe deplin situația. Întrebările includ lucruri precum tonul, vocea, metoda de livrare și toate celelalte detalii asociate unui anumit proiect.

 

Este imperativ să asculți cu atenție ce spun ei, astfel încât să poți oferi ceea ce au cerut de la tine. Dacă lucrurile nu sunt clare, nu începe treaba. Vei economisi mult timp și nu va trebui să pierzi timp pentru a corecta ceva vag sau neînțeles.

 

↘ Comunicare pentru profesionalism

Modul în care comunici cu clienții spune multe despre nivelul de competență, fie că este vorba de un apel rapid sau de un e-mail detaliat. Trebuie să fii întotdeauna respectuos și profesionist, asigurându-te că utilizezi cele mai bune metode și abilități pentru a te face plăcut și pentru a vedea și ceilalți cât de competent ești. Trimiterea unui e-mail profesionist nu este ca și cum trimiți un mesaj rapid către prietenul tău în care mai prescurtezi două, trei cuvinte.

Trebuie să fii stăpân pe gramatică și să știi să folosești saluturi corespunzătoare, să ai o adresă de e-mail profesională. Desigur, dacă vorbim despre un apel telefonic, asigură-te că ești coerent și că ai o dicție pe măsură. Nu uita, dicția este cartea ta de vizită. Pentru o dicție mai bună COMANDĂ MANUALUL DE DICȚIE „ȘASE SAȘI ÎN ȘASE SACI”, de Carmen Ivanov.

O parte din comunicarea online include, de asemenea, site-ul tău web (dacă e cazul) și conturile de social media. Fiecare e-mail pe care îl trimiți, post pe care îl creezi și imagine pe care o alegi reflectă direct asupra ta ca profesionist. E-mailurile impecabile și prezența adecvată online indică faptul că esti cineva care știe ce face.

 

↘ Comunicare pentru construirea relațiilor

În timp ce comunicarea cu un client nou sau potențial este una mai degrabă formală, poți să te relaxezi puțin în ceea ce privește formalitatea atunci când lucrezi cu aceiași clienți pe o perioadă prelungită. Găsește modalități de a personaliza comunicarea, de a o face să se simtă mai mult ca o prietenie atunci când este cazul.

 

Când este momentul potrivit, poți începe să conversezi și să fii deschis. Poți aprofunda legătura cu ei deoarece în cele din urmă nu te vor mai vedea doar ca pe un voice-over talentat, ci ca pe un prieten de încredere și o ființă umană.

 

Postarea unei recenzii pentru un client pe pagina sa de LinkedIn sau pe altă platformă va arăta recunoștința și îi va putea ajuta pe clienți. Permiterea clienților să știe cât de mult sunt apreciați și dacă te-ai simțit bine, poate duce la noi șanse și oportunități pentru cariera ta de voice-over.

 

Fii tu vocea reclamelor radio-TV! Carmen Ivanov (Radio Gold FM) și Alex Tuhuț (Radio Kiss FM) te introduc în lumea voice-acting-ului. Dacă ai voce, ți-o modelăm și o vom face numai bună de livrat, dacă nu ai, sau crezi tu că nu ai, o vom desface în mii de bucăți și o vom asambla pentru vocea perfectă de reclame radio și TV. Cursul este unul intensiv și este compus din 75% practică și 25% teorie, durează două zile a câte 6 ore pe zi.

Următorul curs se desfășoară în weekend-ul 26-27 octombrie 2019.


Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor și aparține Dictie.ro și Paginarium Publishing SRL. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Adaugă comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *