Voice-over: cum să îți protejezi conținutul vocal

Voice-over: cum să îți protejezi conținutul vocal

Progresele tehnologice ne fac viața mai ușoară. Ai ratat poza cu familia de Crăciun? Nicio problemă! Acum poți să editezi imaginea și să te adaugi și pe tine în poză utilizând câteva aplicații de editare care sunt disponibile online. Vrei să mergi la o petrecere, dar nu vrei să ratezi un interviu pe care îl aștepți deja de o lună? Nu vrei să umbli cu un reportofon? Descarcă aplicațiile care îți pot servi drept studio de înregistrare din mers!

Aproape totul acum este posibil datorită progresului adus de tehnologie. Deși progresele tehnologice sunt în mare parte benefice, unele pot fi și dăunătoare. Deoarece este ușor și din moment ce aproape toată lumea are acces la Internet, acum este posibilă escrocheria și manipularea videoclipurilor, a imaginilor și chiar a înregistrărilor audio! Există chiar și programe care pot imita vocea cuiva!

Un exemplu bun și înfiorător în același timp a fost atunci când o companie a reușit să imite vocea lui Joe Rogan, aproape fără cusur! Chiar și Rogan s-a speriat, pentru că știa că a încărcat multe materiale cu vocea lui pe internet. Dacă această tehnologie merge pe mâini greșite, ne vom confrunta cu o mulțime de probleme în viitor.

Deoarece totul este accesibil, cineva îți poate fura identitatea și o poate folosi pentru alte scopuri. Întâlnirile online sunt foarte populare în zilele noastre, astfel încât cineva ar putea să-ți folosească fotografiile pe care le-ai încărcat pe platformele tale de socializare și să se prefacă că ești tu. Nu numai fotografiile pot fi furate acum.

 

🗣 De ce este important să îmi protejez brandul ca voice-over?

Ca voice-over, vocea este cartea ta de vizită, cel mai important instrument. Este important să-ți protejezi brandul și conținutul. Cu câțiva ani în urmă, a existat o situație în care un VO a folosit vocea altei persoane pentru a trece audiția. Ticălos, nu? Pentru ca acest lucru să nu se întâmple, trebuie să fii și expert în tehnologie. Nu uita că prevenția este mai importantă decât vindecarea. Deci, pentru a evita problemele, protejează în prealabil tot ceea ce încarci online. Ai o reputație de care trebuie să ai grijă, deci este mai bine să fii atent la tot ceea ce încarci online.

 

🗣 Cum protejezi lucrurile pe care le încarci pe internet?

Protejarea fotografiilor
  • Click dreapta – utilizează un plug-in care va împiedica utilizatorii site-ului tău web să facă click dreapta pe imaginile tale;
  • Cuvinte cheie – poți adăuga cuvinte cheie în datele EXIF ​​ale fotografiei, astfel încât Google sau alte motoare de căutare să poată prelua acești termeni;
  • Drepturi de autor și subtitrări – introduce informații privind drepturile de autor asupra datelor fotografiei adăugând detalii în zonele specifice.
  • Căutare de imagini inversate – protejarea fotografiilor; Google are o căutare speficică în care îți poți încărca fotografia și poți ulterior verifica unde altundeva mai apare.

 

Protejarea sunetului
  • Watermark – adaugă un watermark la un fișier audio deoarece acesta încorporează un semnal audio într-un mod care va fi dificil de îndepărtat sau extras;
  • Prevenirea descărcării audio – din nou, poți adăuga plugin-uri pe site-ul tău web care vor împiedica descărcarea sau „salvarea ca” audio pe o unitate locală.

 

Protejarea site-ului web
  • Afișează notificări privind drepturile de autor – uneori, prin simpla introducere a unei notificări privind drepturile de autor sau a unei mărci comerciale, aceasta poate împiedica vizitatorii site-ului să copieze conținutul;

Există și alte modalități de a-ți proteja conținutul, dar pe măsură ce cauți metode pentru a împiedica utilizatorii mai pricepuți în tehnologie să-ți fure conținutul, poate fi necesar să te echilibrezi protejând conținutul și păstrând site-ul sau profilul tău ușor de utilizat.

Este responsabilitatea ta să protejezi ceea ce deții.  A nu-ți face conținutul accesibil tuturora nu te face un antisocial. Arată doar vrei să-ți protejezi munca. Nu vrei să vezi pe cineva culegând ceea ce ai semănat tu, nu? 

Suntem în anul 2021. Aproape tot ce trebuie să știi despre protejarea conținutului îți este la îndemână.

Nu uita: întotdeauna să acorzi credite proprietarilor originali ai conținutului. A fi diferit între toți te va face să ieși în evidență.

 

CURS DE VOICE-OVER

Fii tu vocea reclamelor radio-TV! Carmen Ivanov (Radio TANĂNANA) și Alex Tuhuț (Radio Kiss FM) te introduc în lumea voice-acting-ului. Dacă ai voce, ți-o modelăm și o vom face numai bună de livrat, dacă nu ai, sau crezi tu că nu ai, o vom desface în mii de bucăți și o vom asambla pentru vocea perfectă de reclame radio și TV. Cursul este unul intensiv și este compus din 75% practică și 25% teorie, durează două zile a câte 6 ore pe zi.

 

Pentru mai multe detalii și înscrieri: 0728 855 221


Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor și aparține Dictie.ro și Paginarium Publishing SRL. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Vizualizari : 753

Adaugă comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *