Voice-over: ce vești bune aduce anul 2024 pentru industria VO

Voice-over: ce vești bune aduce anul 2024 pentru industria VO

Industria cărților audio a explodat în ultimii ani. Se prezice că acest business va atinge 19,4 miliarde de dolari în anul 2027. Cererea de cărți audio a crescut dramatic de când a apărut iPod-ul.

Potrivit unui raport recent al Statista, vânzările de cărți audio din SUA au fost de 1,3 miliarde de dolari în 2020 și 138 de milioane de cărți audio au fost împrumutate școlilor și bibliotecilor din întreaga lume între anii 2017-2021. Industria este atât de fierbinte, încât unii voice-overi se specializează exclusiv pe cărți audio.

Cu o estimare de 19,39 miliarde (USD) în venituri din cărți audio, există loc pentru o mulțime de talent vocal.

Altă veste bună se referă la asistenții vocali. Inteligența artificială își pune amprenta în mod constant în lumea vocii. Asistenții AI bazați pe voce, cum ar fi Siri de la Apple, Alexa de la Amazon și alții, sunt „un must” pentru efectuarea comenzilor. Ca atare, cei din domeniul marketingului apelează din ce în ce mai mult la aceste voci digitale ca o modalitate de a-și prezenta produsele sau serviciile.

Până în 2026, industria ar trebui să ajungă la 10 miliarde de dolari. În timp ce oamenii se pot aștepta ca o voce AI să sune ca un robot, există loc destul pentru voice-overi în acest sector. Oamenii nu vor întotdeauna să interacționeze cu o voce sintetică. Utilizarea vocilor umane va ajuta oamenii să se simtă în largul lor.

Cu alte cuvinte, cei din acest domeniu ar trebui să acorde atenție nevoii de voce digitală acum, nu mai târziu. Este mai mult decât o tendință – este chiar o parte esențială a oricărui plan de afaceri de succes.

Ultima veste bună privește publicitatea audio, care este de așteptat să crească cu peste 5% în 2024. De exemplu, în Statele Unite, 90% dintre oameni ascultă radio zilnic, în timp ce peste o treime preferă podcasturile. Asta înseamnă o mulțime de oportunități pentru anunțurile audio.

Reclamele audio au înregistrat o creștere masivă în 2021, tendința continuând până în anul 2023. Pe măsură ce mai mulți oameni apelează la podcasturi și platforme de muzică digitală, ușa reclamelor audio este larg deschisă. Având în vedere că 81% dintre ascultători iau măsuri pe baza reclamelor audio, este o oportunitate în plus de a prezenta produsul sau serviciul tău.

 

CURS DE VOICE-OVER

Fii tu vocea reclamelor radio-TV! Înscrie-te la un curs de Voice Over! Carmen Ivanov (Radio KISS FM), Mihai Crăciun (PRIMA SPORT) și Alex Tuhuț (Radio MAGIC FM) te introduc în lumea voice-acting-ului. Dacă ai voce, ți-o modelăm și o vom face numai bună de livrat, dacă nu ai, sau crezi tu că nu ai, o vom desface în mii de bucăți și o vom asambla pentru vocea perfectă de reclame radio și TV. Cursul este unul intensiv și este compus din 75% practică și 25% teorie.

CURS DE PUBLIC SPEAKING

Potrivit unui sondaj de opinie, 41% dintre persoane declară vorbitul în fața unei audiențe ca frica lor cea mai mare. Uitați de spații mici, întuneric, și paianjeni – să vorbești în picioare în fața unei mulțimi este mult mai terifiant pentru majoritatea oamenilor. La cursul de public speaking înveți cum să îți controlezi această teamă și cum să te simți confortabil atunci când ești pus în situația de a vorbi în public. Cursul este unul intensiv și este compus din 75% practică și 25% teorie.

 

CURS DE DICȚIE

Cursul complet de dicție îți oferă ocazia de a diagnostica și de a rezolva cele mai stringente probleme de dicție cu care te confrunți. Pe parcursul a șase sesiuni dedicate, personalizate, a câte 60 de minute, trainerii Dicție.ro vor depista particularitățile tale de rostire și-ți vor propune seturi de exerciții speciale menite să soluționeze problemele de dicție.

VINO LA CURS


Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor și aparține Dictie.ro și Paginarium Publishing SRL. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Adaugă comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *