Top 5 mituri despre RADIO

Top 5 mituri despre RADIO
Înscrieri:

CURS DE RADIO

Mituri radiofonice

Te gândești să lucrezi în radio? Este cu adevărat industria radioului așa cum se spune? Există atât de multe zvonuri despre radio încât trebuie să ridicăm cortina și să aducem în fața publicului 5 mituri ale acestuia.

1

Prezentatorii de radio sunt bogați

Cel mai popular mit despre radio pe care îl auzim este că gazdele de radio au niște salarii babane, întocmai ca celebritățile; încă puțin și stau la masă cu regalitatea. Pur și simplu nu este adevărat. Cu excepția cazului în care ești Oprah Winfrey sau Morgan Freeman. Unii prezentatori se luptă mai mult decât alții. Nu sunt putred de bogați, dar se poate trăi din Radio, și chiar foarte bine. Tot ce trebuie să faci este să devii cel mai bun om de radio. Vom vorbi la final despre cum te poți înscrie la un CURS DE RADIO și cum să-ți începi cariera în această industrie.
Banii sunt de fapt destul „de strânși” în industria radioului și mulți fac asta din dragoste, pentru că este pasiunea lor. Îți vei perfecționa abilitățile de radio pe măsură de lucrezi și experimentezi tot felul de situații, dar nu te apropia de acest domeniu cu așteptarea imediată de a te îmbogăți.

 

2

Stațiile de radio sunt locuri luxoase

De-ar fi adevărat acest mit!
Posturilor de radio le place să economisească bani închiriind undeva la marginea orașului pentru studiourile lor (de obicei o zonă industrială). Indiferent de zonă, interiorul contează, iar cele mai multe studiouri arară extrem de bine la interior.
„talkSPORT” este un exemplu de post de radio național britanic care este situat pe o stradă laterală și întunecată din suburbia Southwark din sudul Londrei. Este ascuns în umbra turnului ITV și a râului Tamisa. Ai putea trece pe lângă el și să nu știi niciodată că a fost casa unui post național de radio. Desigur, nu e imposibil să ai sediul și în centrul metropolei, dar nu prea vei vedea un studio de radio lângă Gucci pe Calea Victoriei. Partea interesantă la Radio este ce se întâmplă în interior și ce se transmite, nu cum arată ușa de la intrare.

 

3

Poți să-ți auzi cântecul la radio

În general, este puțin probabil să-ți poți trimite prin e-mail sau alte platforme piesa către un post de radio și să te aștepți să o auzi în direct. Multe liste de redare ale posturilor de radio sunt sindicalizate de la un sediu central, iar deciziile sunt luate de una, două sau trei persoane la nivel de grup. Dacă stația de radio este locală și nu este deținută de un grup de radio mai mare, poți să redai o melodie într-o emisiune radio specială sau în afara programului, dar, în general, posturile de radio redau muzică pe care o știm cu toții și le place să atragă numărul maxim de ascultători.
Din fericire, dacă ești muzician, devine din ce în ce mai ușor să fii auzit online.

 

4

Radioul este o afacere închisă

Cu siguranță toată lumea cunoaște pe toată lumea la radio. Este greu să intri în radio? Dacă ai lucrat în industria radio mai mulți ani, probabil vei cunoaște pe toată lumea sau cel puțin îi vei ști din vedere. Dacă nu cunoști pe cineva, poți găsi întotdeauna o persoană care o cunoaște pe acea persoană și care ar putea să vă pună în legătură.
Dacă vrei să intri în radio, nu te descuraja, începe de jos. Apoi păstrează legătura cu „influencerii” de radio, dar nu deveni un prea insistent. O demo profesional îți va crește șansele.

Cum te pregătești pentru un demo de voce

Motto-ul „Nu este despre ceea ce știi, ci pe cine știi” poate fi adevărat în radio. Dar nu este deloc imposibil să obții un loc de muncă la radio. Persistența dă întotdeauna roade. Mulți necunoscuți-încă au intrat în această lume, deci ușa radioului nu este atât de închisă. Dacă este vorba mai mult de talent, relații, atitudine, noroc asta diferă în funcție de fiecare persoană. Oricum ar fi, nu te duce nepregătit la un casting sau la un interviu. Pentru a te perfecționa înscrie-te la:

 

5

Radioul este doar despre reclame

Radioul merită voice-overi buni, jingle-uri atrăgătoare și muzică demnă un replay. Toate acestea au ceva în comun: SUNETUL. Acesta trebuie să fie unul de înaltă calitate, indiferent cui se adresează postul de radio.
Este adevărat că radioul comercial se ridică la înălțimea numelui său. Posturile de radio comerciale își câștigă banii din ofertele cu companiile de publicitate, așa că da, spoturile publicitare tind să fie prezente mai des. Cu toate acestea, stațiile comerciale nu difuzează doar reclame. Oricum, de câțiva ani, toate posturile difuzează reclame, televizorul este plin de reclame, practic nu există zi în care să nu vedem/auzim cel puțin o reclamă.
Dar există mii de posturi care, după câteva minute de reclamă, difuzează ore întregi de muzică bună, știri, curiozități și diverse lucruri care te vor face să nu schimbi canalul.

CURS DE RADIO

Plan de învăţare CURS de RADIO

    • 1. Inflexiuni ale vocii
    • 2. Personalizare obiect
    • 3. Modificare intensitate, interpretare, viteză și volumul vocii în funcție de text
    • 4. Inițiere și perfecționare linie “melodică”
    • 5. Determinarea frecvenței vocii și optimizarea calității acesteia
    • 6. Elemente de dicție,
    • 7. Exerciții de dicție
    • 8. Exerciții de lecturare a știrilor la microfon
    • 9. Exerciții de lecturare a intervențiilor la microfon
    • 10. Înregistrarea buletinelor de știri
    • 11. Înregistrarea intervențiilor pentru emisiuni de linie pentru portofoliul fiecărui cursant.
    • Ce primești în plus: În urma asumării noțiunilor teoretice și a aplicațiilor, participanții vor înregistra audio o un buletin de știri și o emisiune de radio.
    • Participanții care vor să intre în magazia de voci Dicție.ro (bază de date de voci pentru a anima reclamele radio-TV) vor înregistra un promo special și vor plăti o taxă suplimentară de 50 de euro.
    • De asemenea, toți cursanții vor primi un suport de curs pentru exercițiile de dicție.
    • Toți participanții vor primi diplomă de participare la cursa de radio de la Dicție.ro

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor și aparține Dictie.ro și Paginarium Publishing SRL. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Adaugă comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *