Public speaking: de ce ne pierdem atenția după primele 30 de secunde?

Public speaking: de ce ne pierdem atenția după primele 30 de secunde?

CURS DE PUBLIC SPEAKING

Potrivit unui sondaj de opinie, 41% dintre persoane declară vorbitul în fața unei audiențe ca frica lor cea mai mare. Uitați de spații mici, întuneric, și paianjeni – să vorbești în picioare în fața unei mulțimi este mult mai terifiant pentru majoritatea oamenilor.

La cursul de public speaking înveți cum să îți controlezi această teamă și cum să te simți confortabil atunci când ești pus în situația de a vorbi în public. Cursul este unul intensiv și este compus din 75% practică și 25% teorie.

 

În 2010, cercetătorii de la o universitate din Washington D.C. au efectuat un studiu despre gradul de atenție al participanților la cursuri. Ei au descoperit că majoritatea cursanților au încetat să acorde atenția unui vorbitor după doar 30 de secunde de la începutul discursului.

Asta înseamnă că un vorbitor are o jumătate de minut pentru a capta atenția publicului și pentru a încerca să o păstreze.

Când pregătești o prezentare, poți fi tentat să treci peste început, modul în care îl livrezi și să te concentrezi, în schimb, asupra datelor și punctelor care crezi că-ți vor motiva ascultătorii. În realitate, dacă nu-ți iese începutul, sunt șanse mari ca toată prezentarea să fie un eșec. Dacă nu atragi oamenii în decurs de 30 de secunde, există șansa ca alte gânduri să le distragă imediat atenția și să nu audă ideile tale geniale.

Dacă vrei să atragi oamenii imediat și să-i mențin implicați, fă ca primele 30 de secunde din discursul tău să convingătoare. Printr-un început clar, concis, prezentat într-un mod energic, captivant, vei da tonul unei discuții care implică și, în cele din urmă, convinge publicul să creadă în ideile tale.Există două motive pentru care ar trebui să petreci mai mult timp familiarizându-te cu primele 30 de secunde ale discursului tău. În primul rând, arată că ai muncit din greu și ți-ai făcut temele. Pentru a face o impresie bună, vorbitorii trebuie să arate bine și să fie pregătiți de la bun început. În al doilea rând, un început puternic te ajuta să treci peste agitația și emoțiile de început pe care să poată experimenta în fața unui public.

În loc să memorezi pur și simplu cuvintele din discursul tău, ai grijă să-ți cunoști materialul în interior și în exterior. Prezentarea ta se va simți mai mult ca o conversație decât ca o discuție scrisă.

 

CURS DE DICȚIE

Cursul complet de dicție îți oferă ocazia de a diagnostica și de a rezolva cele mai stringente probleme de dicție cu care te confrunți. Pe parcursul a șase sesiuni dedicate, personalizate, a câte 60 de minute, trainerii Dicție.ro vor depista particularitățile tale de rostire și-ți vor propune seturi de exerciții speciale menite să soluționeze problemele de dicție.

VINO LA CURS

 

CURS DE VOICE-OVER

Fii tu vocea reclamelor radio-TV! Înscrie-te la un curs de Voice Over! Carmen Ivanov (Radio KISS FM), Mihai Crăciun (PRIMA SPORT) și Alex Tuhuț (Radio MAGIC FM) te introduc în lumea voice-acting-ului. Dacă ai voce, ți-o modelăm și o vom face numai bună de livrat, dacă nu ai, sau crezi tu că nu ai, o vom desface în mii de bucăți și o vom asambla pentru vocea perfectă de reclame radio și TV. Cursul este unul intensiv și este compus din 75% practică și 25% teorie.


Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor și aparține Dictie.ro și Paginarium Publishing SRL. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Vizualizari : 320

Adaugă comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *