Gradul de ocupare a forței de muncă în rândul voice-overilor este în creștere

Gradul de ocupare a forței de muncă în rândul voice-overilor este în creștere

Știai că gradul de ocupare a forței de muncă pentru voice-overi este posibil să crească cu până la 15% în următorul an? Așadar, sunt vești bune pentru acest domeniu care este în continuă dezvoltare. Doar că trebuie să fii extrem de bine pregătit pentru a face față provocărilor și a rezista pe termin lung în această lume destul de schimbătoare.

Ai ascultat vreodată un clip audio doar pentru a constata că vocea nu era potrivită pentru conținut? Poate că agenția de publicitate nu a avut suficiente resurse, opțiuni sau voice-overul potrivit. Reclama poate că nu a ajuns la publicul țintă. Această problemă este întâlnită și când se folosește inteligența artificială deoarece aceste voci se bazează pe vocile umane și pot suna adesea foarte asemănător. Iată soluția: mai mult antrenament și mai multă varietate.

Statistici recente arată că 42% dintre întreprinderile mici din SUA și 33% dintre companiile din Fortune 500 apelează deja la segmentul de piață pentru freelanceri în ceea ce privește munca vocală. Cererea și oferta sunt în creștere. Asta înseamnă că există mai multe voci din care să alegi și o șansă mai bună de a găsi acea voce autentică pentru marca/produsul tău. Desigur, în România lucrurile se mișcă mai încet, propunerile nu depășesc ordinul miilor, dar faptul că se vorbește din ce în ce mai des despre asta și apar tot mai multe informații despre domeniu voice-over reprezintă un pas înainte.

Lăsând reclamele deoparte, în 2027 se estimează că vânzările de audio book-uri vor ajunge la 19,4 trilioane de dolari. De ce audiobook-uri? De la inventarea iPod-ului, cărțile audio au cunoscut o creștere dramatică a cererii.

Statisticile au arătat că vânzările de cărți audio sunt în creștere. În plus, 138 de milioane de cărți audio au fost împrumutate în întreaga lume de la biblioteci și școli între 2017-2021. Unii voice-overi sunt specializați în cărți audio. După perioada pandemiei, s-a pus mult mai mult accent pentru audiobook-uri și oamenii au fost mai deschiși către această formă de tehnologie.

De ce contează vocea?

Datele sunt clare. Popularitatea conținutului bazat pe audio crește exponențial. Acum este momentul potrivit pentru a investi în această metodă dinamică de marketing și producție. Este timpul ca un produs să se simtă și să sune autentic. Acest lucru se poate face folosind o voce personalizată.

 

CURS de VOICE-OVER

Fii tu vocea reclamelor radio-TV! Înscrie-te la un curs de Voice Over! Carmen Ivanov (Radio KISS FM), Mihai Crăciun (PRIMA SPORT) și Alex Tuhuț (Radio MAGIC FM) te introduc în lumea voice-acting-ului. Dacă ai voce, ți-o modelăm și o vom face numai bună de livrat, dacă nu ai, sau crezi tu că nu ai, o vom desface în mii de bucăți și o vom asambla pentru vocea perfectă de reclame radio și TV.

 

CURS de VOICE-OVER de AUDIOBOOK – ONLINE

Cu ajutorul cursurilor de Voice Over de Audiobook înveţi să te exprimi mai bine, mai puternic, mai nuanţat, atât verbal, cât şi paraverbal. La cursuri vei lucra în echipă, deci vei învăţa să colaborezi mai bine, să ai încredere în ceilalţi şi în tine. Cursul se adresează celor care vor să-și dezvolte felul în care lecturează texte din diferite registre, de la texte literare, la texte non literare sau chiar poezie, printr-o metodă amuzantă și complexă într-un timp scurt.

 

CURS de DICȚIE

Cursul complet de dicție îți oferă ocazia de a diagnostica și de a rezolva cele mai stringente probleme de dicție cu care te confrunți. Pe parcursul a șase sesiuni dedicate, personalizate, a câte 60 de minute, trainerii Dicție.ro vor depista particularitățile tale de rostire și-ți vor propune seturi de exerciții speciale menite să soluționeze problemele de dicție.

VINO LA CURS

 

foto: Pexels

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor și aparține Dictie.ro și Paginarium Publishing SRL. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Adaugă comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *