De ce trebuie să participi la un curs de dicție privat

De ce trebuie să participi la un curs de dicție privat
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Cel puțin în trecut, oamenii au trăit mereu cu impresia că dicția este doar pentru actori și jurnaliști, asta pentru că erau singurele categorii de oameni care apăreau periodic la televizor. Odată cu trecerea timpului, lucrurile s-au schimbat: a apărut Internetul de mare viteză, deci și un nou canal, și telefoanele inteligente, adică publicul. Dacă în cazul televizorului și al telespectatorului, lucrurile sunt clare: primul este emițătorul, al doilea receptorul, în cazul Internetului, publicul se poate transforma oricând în emițător.

Exemplu: particip la un eveniment, comentez și încep să fac un live pe pagina de Facebook sau de Instagram pentru un alt public care nu participă.

Viteza de propagare a știrilor și a informațiilor și-a schimbat traseul obișnuit. Informația ajunge mult mai repede în zilele noastre și noi trebuie fim din ce în ce mai pregătiți.

În ultima vreme, evenimentele de nișă s-au înmulțit, și chiar dacă nu sunt transmise integral pe TV, ele ajung la public prin intermediul rețelelor sociale. Așadar, tot mai mulți sunt aceia care se implică în promovarea unui eveniment, direct sau indirect.

Cu alte cuvinte, datorită pentru extrovertiți, din cauză pentru introvertiți, tehnologiei și Internetului apărem tot mai des „sub lumina reflectoarelor”. Cât de învechit sună acum „sub lumina reflectoarelor”, mai degrabă sub lumina blitz-ului de la smartphone.

De-a lungul timpului, în cei aproape 7 ani de predat dicție am putut urmări nomenclatura cursanților dictie.ro. Dacă la început erau, în mare parte, jurnaliști sau actori, pe măsură ce anii au trecut, au apărut pe rând: managerii care doreau să aibă o comunicare mai bună cu angajații, medicii de toate felurile care își doreau să se facă mai bine înțeleși de pacienți, politicienii care vizau să își schimbe modul de exprimare, studenții care veneau pentru prima dată în București și voiau să scape de accentul de acasă, specialiștii în domenii care aveau trac atunci când vorbeau în public, directorii de companii recent puși în funcții care erau emotivi, preoții sau pastorii care veneau pentru problemele de pronunție din rugăciuni, avocații care participau la ședințele din sala de judecată sau chiar cei care își doreau să aibă o carieră în domeniul relațiilor publice sau publicitarii care aveau de ținut pitch-uri.

Și ca să îți răspund și la întrebarea din titlu, indiferent de domeniul tău de activitate, un curs de dicție te va ajuta să comunici mai bine atât la locul de muncă, cât și în viața personală, în relațiile cu prietenii și cu cei dragi. Asta pentru că numai un specialist îți poate spune cu exactitate care sunt problemele cele mai grave cu care te confrunți și îți va putea furniza soluțiile cele mai simple pentru ca vorbirea ta să fie una impecabilă, de fiecare dată când va trebui să transmiți un mesaj.

Cursul de dicție se desfășoară unul la unul, adică doar un cursant și trainerul său și costă 270 de euro. Trainingul are o durată de 6 sesiuni a câte o oră fiecare. Pentru înscrieri, click AICI.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Adaugă comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *