Cum să folosești tonul vocii pentru a avea impact asupra ascultătorilor

Cum să folosești tonul vocii pentru a avea impact asupra ascultătorilor

Alături de indicii non-verbali, cum ar fi limbajul corpului și contactul vizual, tonul vocii este un element esențial al comunicării, care adesea „vorbește” mai mult și într-un mod mai puternic decât ar putea să o facă vreodată cuvintele. Te poate ajuta să construiești relații sănătoase și stabile, să faci conexiuni, să-i influențezi pe alții și să obții ceea ce îți dorești în relații, în carieră și în viața personală.

Cum să folosești tonul vocii pentru a avea mai mult impact asupra ascultătorilor

#1

Când vorbești cu un ascultător neinteresat, singurul lucru care îi va atrage atenția este tonul vocii tale.

 

#2

Variația înălțimii vocale și formele diverse de intonație vor face ca ascultătorii tăi să te perceapă mai carismatic și să-ți atribuie mai multe caracteristici pozitive. O voce monotonă va reduce pozitivitatea imaginii pe care ai creat-o în mintea lor. Tonul vocii este primordial pentru ca ascultătorul să te asculte în primul rând.

 

#3

Un ritm mai lent al vorbirii te poate face să suni mai calm, dar îți va reduce din eficiență și credibilitate.

 

#4

Un volum uniform al vocii, mai degrabă decât un volum variabil, funcționează mai bine. Capacitatea de a-ți controla volumul în mod constant fără a schimba tonul vocii este esențială pentru a-i face atenți pe ascultători.

 

#5

O pauză de două secunde înainte de a spune numele unui brand, de exemplu, va pune accentul și mai tare pe produsul respectiv. S-ar putea să ți pară ciudat când o faci, dar dacă vrei ca partenerul tău de conversație să-și amintească compania/marca ta, introduce o pauză de două secunde înainte de a-i spune numele.

 

#6

Vorbind cu un ton scăzut, cu o calitate slabă a vocii nu va funcționa! Nu-ți face griji dacă vorbești prea des cu o voce de cap, acest lucru se poate regla din respirație. Mai multe sfaturi, trucuri precum și exerciții de specialitate și o părere avizată vei obține dacă te înscrii la un CURS DE DICȚIE. Detalii mai jos:

 

CURS DE PUBLIC SPEAKING

Potrivit unui sondaj de opinie, 41% dintre persoane declară vorbitul în fața unei audiențe ca frica lor cea mai mare. Uitați de spații mici, întuneric, și paianjeni – să vorbești în picioare în fața unei mulțimi este mult mai terifiant pentru majoritatea oamenilor.

La cursul de public speaking înveți cum să îți controlezi această teamă și cum să te simți confortabil atunci când ești pus în situația de a vorbi în public.

Carmen Ivanov (Radio Gold FM) și Mihai Crăciun (Radio Gold FM) îți arată calea către arta vorbirii în public.

Cursul este unul intensiv și este compus din 75% practică și 25% teorie.

 

CURS DE DICȚIE

Cursul complet de dicție îți oferă ocazia de a diagnostica și de a rezolva cele mai stringente probleme de dicție cu care te confrunți. Pe parcursul a șase sesiuni dedicate, personalizate, a câte 60 de minute, trainerii Dicție.ro vor depista particularitățile tale de rostire și-ți vor propune seturi de exerciții speciale menite să soluționeze problemele de dicție.

VINO LA CURS

Te poate ajuta și manualul de dicție Șase sași în șase saci, de Carmen Ivanov pe care îl poți comanda de AICI.

Sursa foto: Pexels


Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor și aparține Dictie.ro și Paginarium Publishing SRL. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Adaugă comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *