Cum poți să-ți promovezi brandul folosind tehnici de public speaking

Cum poți să-ți promovezi brandul folosind tehnici de public speaking
Adesea, atunci când vrei să îți promovezi brandul, trebuie să o faci folosind o varietate de canale. O modalitate este capacitatea ta de a comunica clar și concis, cu încredere și farmec atunci când îți promovezi produsele, abilitățile sau serviciile. Va trebui să vorbești bine, astfel încât să te poți prezenta și vinde ascultătorului. Vrei să ai credibilitate în fața publicului pe măsură ce furnizezi informații despre brandul tău.

🗣 Pitch 🗣

A avea un discurs lustruit este unul dintre cele mai importante lucruri pe care le poți face pentru a-ți promova marca. Asigură-te că ceea ce spui diferă de ceea ce spun ceilalți concurenți de pe piață. Trebuie să vii cu ceva nou. Este posibil ca produsul tău să nu fie întocmai unic – dacă nu ai un produs unic, atunci trebuie să ai un discurs unic. Asigură-te că ieși în evidență, că dintr-o mulțime vei fi văzut primul. 
Pitchul este un discurs de 30-60 de secunde pe care l-ai ține dacă ai fi într-un lift cu cineva care te întreabă ce faci pentru a trăi, ce meserie ai, ce lucrezi etc. Va trebui să te asiguri că pitchul sună interesant și autentic, deoarece este conceput pentru a evoca o dorință în cealaltă persoană de a afla mai multe despre tine și despre brandul tău.

 

👁👁👁 Citește și:

10 sfaturi pentru un pitch perfect

 

 

🗣 Valoare 🗣

Nu cunosc pe nimeni căruia să-i placă sentimentul că a vinde și, implicit, a se vinde e din ce în ce mai greu. Prin urmare, în calitate de persoană care se promovează, va trebui să fii atent în timpul livrării. Va trebui să fii văzut ca un lider în domeniul tău, oferind informații valoroase, interesante despre un subiect care se leagă de specialitatea ta. Brandul tău va fi mai probabil să atragă ascultătorii care vor simți ulterior nevoia să investească în produsul tău.

 

🗣 Implicarea publicului 🗣

Este nevoie de timp și efort pentru a învăța elementele fundamentale ale vorbirii în public; beneficiile depășesc cu mult timpul pe care îl investești. Pe măsură ce exersezi, te vei simți mai confortabil cu ceea ce spui pe măsură ce rostești discursul, lucru pe care îl vor simți și ascultătorii tăi care vor vedea autenticitatea în cele spuse și în brandul prezentat. Cu cerințele vieții de astăzi, majoritatea oamenilor cu care vorbim sunt incredibil de „săraci” în timp. Vor să fie distrați și doresc să asculte conținut care este livrat într-un mod memorabil. Păstrarea contactului vizual, fără a incomoda, este important, la fel ca limbajul corpului și varietatea vocală. Cu toate acestea, fii carismatic și oferă ascultătorului șansa de a pune întrebări dacă comunici unu la unu. Dacă vorbești cu un public, fă pauze (nu foarte lungi – pentru ca publicul să proceseze ceea ce spui). Nu vorbi prea repede sau îți vei pierde ascultătorul.

🗣 Îndemn la acțiune 🗣

Acesta este momentul în care poți converti unii membri ai publicului în clienți plătitori. Oferă o consultație gratuită de 30 de minute, fie printr-un apel telefonic, fie la o cafea, pentru a oferi mai multe informații persoanei sau afacerii și pentru a afla mai multe despre domeniul tău de interes sau preocupare. Odată ce persoana sau reprezentantul companiei decide că ar dori să lucreze cu tine, apelând la serviciile tale, poți oferi un program personalizat pentru a-i ajuta să-și atingă obiectivele de comunicare. Oferind o modalitate de a păstra legătura, fie prin telefon, e-mail sau la o cafea, îți consolidezi poziția față de public. Poți realiza acest lucru furnizând pliante care conțin informații suplimentare despre afacerea/brandul tău sau poți invita publicul să se aboneze pentru a primi informații. Va trebui să adaugi toate metodele alese la prezentare. 

 

🗣 Rețelele sociale 🗣

Ne place sau nu, avem nevoie de aceste platforme. Suntem „obligați” să le folosim. Dacă nu faci, de exemplu, reclamă pe Facebook în ziua de astăzi nu vei avea like-uri, nu vei avea public și afacerea ta poate avea de suferit. Înregistrându-ți discursurile și postându-le apoi pe site-uri de socializare, cum ar fi Facebook, Instagram etc. îți vei extinde acoperirea și vei fi cu un pas mai aproape de publicul țintă. Aceasta este, de asemenea, o modalitate excelentă de a le arăta oamenilor cum ar fi să lucreze cu tine dacă vor apela la serviciile tale.
TU ești cel de care au NEVOIE.

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor și aparține Dictie.ro și Paginarium Publishing SRL. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

Adaugă comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *