Tehnici de voice acting care chiar funcționează

Tehnici de voice acting care chiar funcționează
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Vrei să afli cum se creează o conexiune între voice-overi și scriptul pe care trebuie să-l citească ei?

Ei bine, nimic mai simplu: ei reușesc să înțeleagă sensul mesajului pe care îl livrează.

De fiecare dată când ascult câte o reclamă, îmi dau seama că voice-over-ul nu reușește să redea în mod corect însemnătatea mesajului. Desigur, pronunția este una bună, vocea este potrivită, dar de cele mai multe ori există undeva o deconectare. Tocmai de aceea, tot mai multe studiouri din străinătate apelează la tehnici diferite de alegere a vocilor pentru spoturi. O companie chiar a ales ca proba, pe care voice-overii care au participat la casting să o dea, să fie dintr-un text un pic neobișnuit față de spoturile ordinare. Mai exact, se căuta o voce pentru o nouă campanie, iar cei care s-au ocupat de casting au dat ca script pentru probă un text poetic. Cei care s-au bazat numai pe voce și pe intonație mecanică nu au avut nicio șansă în fața celor care au reușit să intre în pielea personajului care apărea în textul dat.

În această meserie nu trebuie să te uiți doar la cuvinte și să citești. Câteodată mai trebuie să te uiți și printre rânduri și să analizezi textul.

De foarte multe ori auzim fie la radio, fie la televizor reclame de care nici măcar nu suntem conștienți că ne schimbă percepția asupra lucrurilor. Acelea sunt interpretările cele mai bune și acolo trebuie să ajungi și tu dacă îți dorești să urmezi o meserie în arta voice-acting-ului.

ÎNSCRIE-TE ȘI TU LA CURSUL DE VOICE-OVER DIN 14-15 MARTIE 2015

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Adaugă comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *