Taxele tale sau taxe letale?

Taxele tale sau taxe letale?
Facebooktwitterlinkedinmail

Deși banii investiți în campania ANAF sunt mulți, totuși, pe posturile TV unde reclama este difuzată aflăm că „România funcționează cu taxe… letale”. Asta pentru că voice-over-ul clipului publicitar a renunțat la hiatul dintre cuvântul ”taxele” și cuvântul ”tale”.  Pauza (hiatul) se impunea pentru a nu transforma cuvântul ”tale” în ”letale”.

Iată cum o banală pauză, care nu a fost respectată de către voice-over, poate transforma complet mesajul pe care îl transmiți.

Campania de creație a fost creată de Godmother, agenția care a câștigat contul în urma unei licitații. Contractul are o valoare de 382.000 de euro.

Află despre cursurile de VOICE-OVER AICI

Facebooktwitterlinkedinmail

Adaugă comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *