Pregătește-ți prezentarea în funcție de audiență

Pregătește-ți prezentarea în funcție de audiență
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Orice expert în vorbitul în public îți va spune că trebuie să îți cunoști audiența încă din timp, atunci când vrei ca prezentarea ta să fie una reușită.

meeting

Însă, dacă stăm să ne gândim bine, oare ce putem face cu această informație. La ce ne ajută dacă îi cunoaștem pe cei din public? Ei bine, trebuie să cunoști toate aceste detalii tocmai pentru că este necesar ca discursul tău să îndeplinească cerințele participanților în diferite moduri.

În primul rând trebuie să iei în considerare gradul de comprehensibilitate al grupului. Dacă te adresezi unor manageri de top ai mai multor companii, informațiile pe care le emiți ar trebui să fie cantitative, asta spre desoebire de o prezentare în fața unor studenți sau manageri la început de drum.

MANUALUL DE DICȚIE ȘASE SAȘI ÎN ȘASE SACI POATE FI CUMPĂRAT ACCESÂND ACEST LINK.

Apoi, în cazul în care publicul este mixt, trebuie ca discursul tău să aibă sens atât pentru grupul de elită, cât și pentru cel de începători. Include-i pe toți în prezentarea ta, astfel încât interesul să fie ridicat și de o parte și de cealaltă. Spre exemplu, “această campanie îi afectează pe product manageri așa… și pe ingineri în acest fel.

În același timp, poți să schimbi discursul din mers, în funcție de împrejurările din sală. Nu uita să te pui și în poziția lor, înainte de a lua vreo decizie și încearcă să transformi lucrurile negative în lucruri pozitive, pe cât de mult posibil.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Adaugă comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *