Cum să ții o prezentare de afaceri

Cum să ții o prezentare de afaceri
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Fiecare prezentare ținută în mediul de afaceri la care am asistat a avut mereu în comun două lucruri: era plictisitoare și dura foarte mult.

Și când spun plictisitoare, nu mă refer neapărat că cel care vorbea folosea termeni și situații specifice mediului business, ci la modul în care vorbea. Înainte de fiecare ședință, oamenii au în cap câteva lucruri bine stabilite: “trebuie să fiu serios, este vorba de afaceri”. Ei bine, dacă toată lumea e îmbrăcată la patru ace, asta nu înseamnă că trebuie să îi plictisești. Nimeni nu vrea asta.

MANUALUL DE DICȚIE ȘASE SAȘI ÎN ȘASE SACI POATE FI CUMPĂRAT ACCESÂND ACEST LINK.

Pentru început, trebuie să ne dăm seama că o prezentare în domeniul afacerilor este fix ca oricare altă prezentare. Trebuie să fii interesant și ai nevoie să livrezi informații relevante pentru cei din sală. Așa că trebuie să te întrebi simplu: “care sunt ideile care chiar contează și care mă interesează și care ar fi ideile care i-ar interesa și pe cei din public?” Apoi încearcă să îți dai seama cum poți aduce la viață aceste idei. Multe persoane își spun înainte de prezentare că trebuie să fie concise, însă principalul lor scop nu ar trebui să fie acesta. Ceea ce trebuie să faci este să oferi informații uzuale, relevante care interesează în mod direct audiența. Dacă totul durează două minute, durează două minute. Dacă prezentarea ta durează 17 minute, atunci prezentarea ta durează 17 minute. Dacă îți vei focusa atenția către audiență, către informațiile pe care au nevoie să le audă, către informațiile care urmează să producă la un moment dat bani, pentru a crește afacerea, atunci cu siguranță te vei descurca.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Adaugă comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *