Cum a fost la cursul de Voice-Over Dicție.ro – VEZI FOTO

Cum a fost la cursul de Voice-Over Dicție.ro – VEZI FOTO
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Deşi unele voci par să semene între ele, timbrul vocal al fiecărei persoane este unic. Astfel, nu există două voci identice, iar atunci când, dintr-o mulţime de sunete, urechea detectează sunetul unei voci umane, instinctiv va încerca să o asculte în speranţa că o va înţelege, chiar în condiţiile în care vorbitorul nu rosteşte corect toate cuvintele sau sunetele emise sunt doar scâncete, urlete sau şoapte. Şi asta pentru că vocea umană are o rezonanţă diferită faţă de orice altceva în această lume.

Cursul de Voice-Over organizat de Dicție.ro s-a născut dintr-o necesitate: nicio instituție de învățământ specializată (facultăți de jurnalism) sau media (radiouri sau televiziuni) nu a organizat niciodată un curs specializat de voice-over, asta în ciuda faptului că avem de ceva ani prin nomenclatoare funcția de editor voce, în televiziuni, sau de voice-over, în radiouri.

DSC_0124

Pe de altă parte, beneficiarii reclamelor vor, atunci când plătesc producția unui spot publicitar, voci “ca la televizor”, dar nici să nu fie extrem de folosite, să sune bine, să transmită exact mesajul care vinde produsul care face obiectul reclamei.

Ei bine, pentru a avea o voce formată, care să nu aibă nevoie de ore întregi pentru a înregistra un spot de 30 de secunde e nevoie de antrenamente. E nevoie de tehnici speciale cu ajutorul cărora vocile să fie formate și să se poată mula pe aproape orice tip de reclamă. Asta pentru că suntem în era vitezei: nu mai are nimeni timp să stea în spatele unei persoane până când reușește la încercarea 476 să pronunțe corect și să intoneze corect textul de reclamă.

DSC_0028

Tocmai din acest motiv am hotărât să organizăm singurele cursuri de voice-over din România pentru a reîmprospătarea bazelor de voci profesioniste existente și pentru a acorda o șansă reală unor tineri talentați să intre pe piața vocilor de reclame pentru radio sau TV.

De aceea, Dicție.ro a gândit un curs complet de Voice-Over în două module.

DSC_0012

Primul se ocupă în mod special de reclame radio-TV și voice-over pentru știri de televiziune, iar al doilea modul, cel pentru avansați vă ajută să puteți da viață personajelor de desene animate, să fiți vocea filmelor de tip documentar cu animale, pe audiobook-uri sau pe reclamele cântate. Trainerii Dicție.ro, Carmen Ivanov și Alex Tuhuț,  sunt oameni cu vastă experiență de radio și TV, acreditați CNFPA în cursuri de dicție și voice-over și activează în acest moment la două dintre cele mai puternice radiouri din România: Radio Guerrilla și Radio KISS FM.

Chiar în acest week-end, (17-18 mai 2014) Dicție.ro a pregătit un grup de 13 tineri jurnaliști, cu ajutorul unor tehnici speciale, pentru a deveni vocea viitoarelor reclame pentru radio și TV.

Aveți și o galerie foto atașată, dacă vreți să vedeți cum a fost la cursul de voice-over Dicție.ro.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

4 Comentarii

  • Marginean Maria Cosmina Posted 18/05/2014 13:13

    Vreau sa particip si eu la cursul de voice-over, modulul pt avansati-documentare, desene animate.

    • admin Posted 19/05/2014 07:25

      Esti inscrisa. Va avea loc pe 7-8 iunie. 🙂

  • Ally Posted 19/05/2014 07:58

    Echipa dictie.ro este o echipa bine inchegata, au dat dovada de seriozitate si profesionalism. Ne-au invatat sa „ne jucam” cu vocile noastre, si-au dat silinta sa scoata de la noi cele mai bune rezultate…au lucrat in conditii de stres cu oameni mai putin ” seriosi” si cu toate astea, nu au renuntat!!! A fost o experienta frumoasa! Acum stiu sa imi modific vocea in mod : agresiv, obtimist, trist, prietenos si tandru! Eu sunt vocea!!! 😛

  • Sorina Posted 28/05/2014 10:24

    Gata. M-am decis! Vin si eu la cursul avansat de voice-over. Presimt ca o sa fie o experienta „la vorbitor” si mai amuzanta decat prima 😀 Abia astept!

Adaugă comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *