3 sfaturi de comunicare de la Kevin Spacey

3 sfaturi de comunicare de la Kevin Spacey
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

În acest an, actorul Kevin Spacey a ținut o prezentare în fața a 2500 de participanți la conferința Content Marketing World din Cleveland, Ohio. Probabil mulți dintre voi se întreabă ce caută Kevin Spacey la o conferință de marketing. Răspunsul a fost unul foarte simplu și a venit din partea publicului prezent acolo: “cui îi pasă? E vorba de Kevin Spacey.

Vă voi prezenta cele trei sfaturi ale actorului din House of Cards, nu înainte însă să vă spun cum a început Spacey discursul.

“Probabil vă întrebați ce naiba caut aici”, a spus actorul, moment în care sala a erupt în hohote de râs.

Apoi starul a împărtășit cele trei elemente de bază prin care puteți să vă îmbunătățiți modul prin care povestiți.

Conflictul

Orice conflict creează tensiuni și păstrează oamenii implicați, indiferent de natura sa. Cele mai bune povești au personaje care își asumă riscuri și care, indiferent de circumstanțe, au un singur scop: să-și atingă ținta. “Iar deciziile acestor personaje sunt cele care ne fac să fim absorbiți de acțiune”, a spus Spacey. “Aceeași metodă o folosesc și companiile mari în reclame. Spre exemplu, reclamele celor de la Nike îi fac pe oameni să își ridice fundul din fotoliu și să se pună în mișcare.”

Apoi, el a mai vorbit despre deciziile pe care le-a luat de-a lungul carierei sale și care l-au făcut omul care este acum. “Poveștile noastre devin mai bogate pe măsură ce înaintăm în viață, iar acestea devin mult mai interesante atunci când luăm o decizie împotriva cursurilor normale ale lucrurilor. Gradul de imprevizibilitate are un cuvânt greu de spus atunci când spunem o poveste”, a mai spus actorul.

Autenticitatea

Kevin Spacey a vorbit apoi despre autenticitate și a dat ca exemplu mașina Beetle a celor de la Volkswagen. Atunci când a fost adusă în Statele Unite ale Americii, “Broscuța” nemțească nu a fost privită cu ochi buni de specialiști, asta din cauza dimensiunii autoturismului. Însă, producătorii au reușit să-și atragă clienți, tocmai datorită acestui fapt: au creat reclame prin care lăudau consumul mic al mașinii și avantajele parcării “Broscuței” în spațiile înguste.

“Da. Sunt mai ieftină, economică și mă strecor pe unde vreau. Adevărul? Consumatorii apreciază această autenticitate”, a declarat Spacey.

Pe scurt, nu contează care sunt defectele tale care te complexează față de alții, atâta vreme cât tu prezinți oamenilor calitățile care te avantajează în luptă.

Audiența

În final, Kevin Spacey a spus că oamenii trebuie să realizeze cât de mult s-a schimbat publicul în ultimii ani. Există atât de multe platforme, device-uri și canale care, împreună, transformă așteptările publicului și au un impact major în marketing.

“Publicului nu-i pasă de platformă, ci îi pasă de content. Ei vor să dețină controlul, vor să fie liberi. Și noi suntem cei care să le oferim asta.

Atunci când a fost întrebat care este cel mai bun mod prin care creativitatea și comerțul să ducă la profit, el a răspuns scurt și la obiect: “Trebuie să cunoști povestea foarte bine și să o spui foarte bine. Restul vine de la sine.”

MANUALUL DE DICȚIE ȘASE SAȘI ÎN ȘASE SACI POATE FI CUMPĂRAT ACCESÂND ACEST LINK.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Adaugă comentariu

Adresa de e-mail nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *